ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Υπαναχώρηση και Επιστροφές  Προϊόντων

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει  το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ  να επιστρέψει τα μη ευπαθή (μη φρέσκα) προϊόντα που αγόρασε , αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας  14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα, στην διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσει την Εταιρεία, και να προβεί σε συνεννόηση μαζί της. Στην περίπτωση αυτή, ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων με υπεύθυνη μεταφορική εταιρεία της οποίας την διαδικασία αποστολής,καθώς και τα έξοδά της θα αναλάβει ο ΠΕΛΑΤΗΣ όπως ορίζει ο Νόμος. 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον ΠΕΛΑΤΗ, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ  συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ επισημαίνει ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση το νόμο όπως για παράδειγμα η εύθραυστη φύση των προϊόντων, η ευκολία αλλοίωσής τους ή η σύντομη ημερομηνία λήξης τους και έχουν καθοριστεί βάσει της συνήθους πρακτικής, και βάσει των δηλώσεων και σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των παρασκευαστών, όπως αυτές εμφανίζονται επί των αναγραφόμενων ενδείξεων στις ετικέτες των προϊόντων.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ συνιστά στον  ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει  προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ). 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να  παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

 1 Δικαίωμα Υπαναχώρησης.

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να ενημερώσετε την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 6972340022, ή στέλνοντας email στη διεύθυνση: info@biocannabi.gr, είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητή δήλωσή σας (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή). Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

 .2 Αποτελέσματα Υπαναχώρησης.

Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε ατόκως χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση και την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία μας, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς. Αν στη παραγγελία σας, έχουν χρεωθεί έξοδα αποστολής ή έξοδα αντικαταβολής ή και τα δύο μαζί, στη περίπτωση της υπαναχώρησης, τα έξοδα αυτά δεν επιστρέφονται. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο.

Ειδικότερα, στην περίπτωση αυτή η επιστροφή και παράδοση των προϊόντων σε εμάς θα γίνεται μετά από επικοινωνία με εμάς στο 6972340022 ή email στο info@biocannabi.gr Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε είτε το συνεργαζόμενο με εμάς μεταφορέα είτε κάποιον της επιλογής σας, προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα της εταιρείας μας. Μετά την παραλαβή τους από εμάς,  θα σας επιστρέψουμε, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο και πάντως εντός 14 ημερών το συνολικό ποσό των αγορών στη κάρτα σας ή όποιο τρόπο πληρωμής έχετε θέσει και εφόσον τα ρούχα είναι σε καλή κατάσταση. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων σε εμάς και αυτό το ποσό θα συμψηφιστεί με το ποσό της επιστροφής.

Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

 

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

 

 Πολιτική επιστροφής ή / και αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων – Αλλαγές εμπορευμάτων.

 Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς ή να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

 Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 6972340022 ή στο email info@biocannabi.gr, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση.

 Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας  ή άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή.

 

Μπορείτε επίσης να αλλάξετε εντός  δεκατεσσάρων (14) ημερών οποιοδήποτε προϊόν αγοράσατε από το eshop. Αλλαγές  θα γίνονται επίσης και κατόπιν επικοινωνίας με εμάς στο 6972340022 ή email στο info@biocannabi.gr Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε το συνεργαζόμενο με εμάς μεταφορέα προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα της εταιρείας μας. Μετά την παραλαβή τους από εμάς,  θα σας επιστρέψουμε νέα εμπορεύματα της επιλογής σας, ίσης αξίας με αυτά που αντικαθίστανται. Προοϋπόθεση αυτονόητη είναι τα προϊόντα που αντικαθίστανται να είναι σε καλή κατάσταση. Δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.